СКАЧАТЬ:ПРОТОКОЛ БАТЬКИВСЬКИХ ЗБОРИВ
ПРОТОКОЛ № __
від «__» від _________ 2011 року
Батьківських зборів ___ групи ____ ОАДК ОНПУ
Голова зборів: _________________________
Секретар зборів: _______________________
Присутні ____ чоловік.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
СЛУХАЛИ:
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
ВИСТУПИЛИ:
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
УХВАЛИЛИ:
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
-
_________________________________________________________
Голова зборів: ____________
Секретар зборів: _____________
Якщо присутніх на зборах більше 15 осіб, то у
протоколі вказується лише їх кількість, а список присутніх додається до
протоколу, на що під час оформлення обов'язково треба зробити посилання.
Основна
частина тексту протоколу складається з розділів, що відповідають
пунктам порядку денного. Розділи нумерують і будують за схемою:СЛУХАЛИ - ВИСТУПИЛИ - ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ). Ці слова пишуть великими літерами без лапок, кожне з нового рядка, після них ставиться двокрапка.
Словом
СЛУХАЛИ починається розділ з кожного пункту порядку денного. Воно
пишеться в одному рядку після цифри, яка означає порядковий номер
питання. Прізвище та ініціали доповідача і прізвища, ініціали та посади
промовців вказуються з нового рядка з абзацу. Зміст виступів
викладається від третьої особи однини.
Запис виступів і доповідей
не обов'язково фіксувати дослівно. Це може бути короткий звіт про них.
Особливу увагу звертають на виступи, де виявлено незгоду з положеннями
доповіді й особливу думку особи, що виступила. Якщо є тексти (або тези)
доповідей і виступів, тоді самі виступи не записуються в протокол, а
через тире після прізвища доповідача чи промовця вказується: «Текст
доповіді (виступу, повідомлення) додається до протоколу».
Після кожної доповіді записуються запитання і відповіді, якщо вони є, у порядку надходження.
Завершується
розділ з кожного пункту порядку денного записом прийнятого рішення
(ухвали). Якщо рішення містить різні питання, його розподіляють на
пункти і підпункти, які нумерують арабськими цифрами. Починається кожен
пункт з цифри, яка має порядковий номер питання порядку денного.
Рішення мають бути конкретними, лаконічними, мати розпорядчий характер і містити такі складові частини: кому зробити; що зробити; термін виконання (до якого числа). Якщо якесь з питань порядку денного не розглядалося, це фіксується у протоколі. Повністю оформлений протокол підписує голова і секретар батьківських зборів.
ПРОТОКОЛ № __ від « » _________ 2013 року Батьківських зборів (наради) ___ класу, групи ДНЗ, ____________(повна назва закладу). Голова батьківських зборів (наради): _________________________ Секретар батьківських зборів (наради): _______________________ Присутні на батьківських зборах ____ чоловік (батьки). Порядок обговорення: 1. _________________________________________________________ 2. _________________________________________________________ 3. _________________________________________________________ 4. _________________________________________________________ 5. _________________________________________________________ Слухали наступних осіб: 1. _________________________________________________________ 2. _________________________________________________________
Висловили пропозиції, зауваження: 1. _________________________________________________________ 2. _________________________________________________________ 3. _________________________________________________________ 4. _________________________________________________________ Ухвалили пропозиції, зауваження: 1. _________________________________________________________ 2. _________________________________________________________ 3. _________________________________________________________ 4. ___________________________________________________________
Голова зборів: ____________ (підпис, прізвище, ініціали)
Секретар зборів: _____________ (підпис, прізвище, ініціали)
|