Четверг, 28.03.2024, 12:34
Приветствую Вас Гость | RSSГлавная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории раздела
Нова спеціальність ОАДК ОНПУ [11]
НАШИ САЙТЫ
САЙТ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ ОАДК
Новости сайта
Наш опрос
Как Вы узнали о колледже?
Всего ответов: 2011
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ПОЗДРАВЛЯЕМ!
Поздравляем с ДНЕМ СТУДЕНТОВ !! Желаем счастья, здоровья и удачи!!


Наш баннер
Мы будем вам признательны, если вы разместите нашу кнопку у себя на сайте:




Администрация
katana
0-800-507-309
ПЕРЕХОД НА САЙТ Урядова «гаряча лінія» - 1545
Главная » Файлы » Про відкриття нової спеціальності » Нова спеціальність ОАДК ОНПУ

Обслуговування та ремонт електроустаткування автомобілів і тракторів 2012
13.06.2012, 23:29

Фахівець здатний виконувати зазначені професійні роботи за ДК 003-2005 Національним класифікатором України «Класифікатором професій»: 3113 Технічні фахівці – електрики 3119
Інші технічні фахівці в галузі фізичних наук та техніки і може займати первинні посади:
- Технік - електромеханік з експлуатації та ремонту устаткування;
- Технік з налагоджування та випробувань;
- Електромеханік дільниці;
- Акумуляторнік;
- Технік – технолог

  Підготовка молодших спеціалістів здійснюється для роботи в галузі технічного обслуговування і ремонту електричного і електронного устаткування автомобілів, тракторів і інших автотранспортних засобів, а також для обслуговування і ремонту сервісного контрольно-діагностичного устаткування, участі у впровадженні нового обладнання.
 Випускники здобувають кваліфікацію техніка-електромеханіка.
Ким можуть працювати випускники
 Молодший спеціаліст може працювати в галузях, що експлуатують транспортні засоби незалежно від форми власності, на автотранспортних підприємствах, сервісних станціях і пунктах технічного обслуговування автомобілів і тракторів. Молодші спеціалісти призначені для роботи на підприємствах, які експлуатують автотракторну техніку (в т.р. спеціалізовану сільськогосподарського призначення): автотранспортні підприємства, сервісні станції та пункти ТО автомобілів, тракторів, комбайнів, сільськогосподарські підприємства, машинно-тракторні станції. Електромеханік може використовуватись на первинних посадах з технічного обслуговування і ремонту, електротехнічного та електронного устаткування автомобілів і тракторів і майстра ремонтної дільниці (цеху).
 Ви зможете обслуговувати, діагностувати, ремонтувати електричне та електронне устаткування, бортові комп’ютерні системи, брати участь у проектуванні електронних та мікропроцесорних систем автоматики для автомобілів, працюючи на державних підприємствах та у приватних фірмах, виконуючи професійні обов’язки:
 - Комп’ютерна діагностика та ремонт систем керування двигуном, трансмісії, ходової частини, органів керування автомобілем та додаткового електроустаткування.
 - Діагностування та ремонт акумуляторних батарей.
 - Автоелектрик.
 - Майстер дільниці.
 - Завідувач зони технічного обслуговування та ремонту.
 - Технік з експлуатації автотранспортних засобів.
- Технік з ремонту автотранспортних засобів.
 - Менеджер сервісного обслуговування.
  Під час навчання студенти спеціальності проходять практику водія і здобувають права водія категорії «В». Технологічну практику студенти проходять на автотранспортних підприємствах та станціях технічного обслуговування автомобілів міста та області.
Загальна характеристика професії
  Електрообладнання сучасного автомобіля чи трактора є складною системою, що включає більше 100 виробів. Застосування електроніки на автомобілях та тракторах забезпечує автоматизацію робочих процесів, економію пального, безпеку руху, чистоту навколишнього середовища та поліпшує умови праці водія. Застосування електроніки набуває темпів. Зараз з’явилися регулятори напруги на інтегральних схемах, мікропроцесорні системи запалювання, трансмісією, стабілізацією швидкості руху, анти блокувальними пристроями електронні пристрої керування гальмами і впорскування пального. Електронні системи використовуються також для діагностування технічного стану вузлів та агрегатів автомобілів та тракторів і можуть не тільки вказувати на несправність, а й повідомляти водієві про виниклі несправності в системах гальм, змащування та охолодження, про відчинені двері, затиснуте ручне гальмо тощо. Набули популярності серед водіїв радіоприймачі, магнітофони, кондиціонери, телефони. Електронні прилади на автомобілі застосовуються в даний час як для заміни електричних систем, так і для створення принципово нових систем автомобільної тематики. Широкого поширення набули електронні системи запалення, які забезпечують надійнішу роботу двигуна і економію палива, знижують токсичність відпрацьованих газів. Упроваджуються автоматичні системи управління головним освітленням, швидкістю руху, пристроями попередження водія про небезпеку або близькість перешкод, це істотно підвищує безпеку руху. В даний час на деяких автомобілях встановлюється до 35 індикаторів, спостереження за якими утрудняє роботу водія. Застосування електронних систем відображення інформації і створення інтегруючих приладів, що забезпечує пріоритетність інформації, що поступає, підвищує ефективність її використання водієм. Розроблена програмно-стежача система, що сповіщає водія про маршрут проходження. Умови експлуатації електронних систем на автомобілі жорсткіші, ніж в інших областях застосування електроніки. Вони визначаються великим діапазоном зміни температури електронних приладів на автомобілі (-60.+50), значною вологістю, пилом, брудом, вібрацією, прискоренням при розгоні. Напруга в бортовій мережі непостійна. За відсутності контакту або електроліту в акумуляторній батареї напруга бортової мережі може досягати 75 В. При пуску ж двигуна в холодних умовах воно падає до 3.5...6 В. При неправильному підключенні акумуляторної батареї змінюється полярність напруги, що може привести до виходу з ладу електронних приладів. У бортовій мережі виникають імпульси перенапруження до 300 В. Негативно діють на роботу електронних приладів магнітні поля, які виникають усередині автомобіля і на міських вулицях, тому до розробки електронних пристроїв автомобіля пред'являються високі вимоги.
 Автомобіль чи трактор, який не має електронної системи запалювання, надійних джерел енергопостачання, точних контрольно-вимірювальних приладів, пристроїв, що запобігають забрудненню навколишнього середовища та зменшують до мінімуму витрату пального, не може бути конкурентоспроможним за ринкових умов України, а тим паче на світовому ринку.
  Велика насиченість автомобіля та трактора електронними пристроями змінила й вимоги до його технічної експлуатації. Технічне обслуговування, ремонт та діагностування сучасного автомобіля чи трактора може виконувати лише висококваліфікований технічний персонал, який досконало знає його будову та правила експлуатації.
Чаще всего автоэлектрик нужен Вам для
-установки сигнализаций;
- замков центральных и электрических стеклоподъемников;
- установки GPS систем;
- тестирования и замены свечей, различных датчиков;
- установке и ремонту аудиосистем, автомагнитол и т.п.;
- установка ксеноновых и биксеноновых ламп;
 - системы подогрев зеркал и сидений;
 Первинні посади
• технік з експлуатації та ремонту устаткування; • технік з налагоджування та випробувань; • слюсар з ремонту автомобілів.
 Дисципліни професійної підготовки:
-Основи електроніки і мікроелектроніки;
-Схемотехніка;
-Електроенергетика та електропостачання автомобілів;
-Технічне обслуговування, діагностика і ремонт електроустаткування автомобілів;
-Електронні та мікропроцесорні системи електрообладнання автомобілів;
-Електроустаткування автомобілів;
-Будова та експлуатація автомобілів і тракторів;
-Будова двигунів автомобілів і тракторів;
-Правила дорожнього руху;
-Метрологія та вимірювальна техніка
Технік з експлуатації та ремонту устаткування повинен знати:
 - Особливості експлуатації основного і допоміжного технологічного обладнання на підприємстві та організацію його ремонту і налагодження;
 - Напрямки використання електроенергії на автотранспортних засобах, способи її перетворення в інші види;
 - електричні кола постійного струму;
 - короткі замикання в електричних мережах;
 - захист електричних мереж та устаткування від струмів короткого замикання;
 - Фізичні основи процесів, що відбуваються в електрообладнанні автомобілів, а також будову, принцип дії, призначення апаратів і пристроїв які входять до складу електронного та електричного обладнання.
 - Основні схеми електрообладнання автомобіля та принцип їх роботи, конструкцію, будову та принцип дії механічної частини автомобіля, правила безпеки та дорожнього руху
- Систему електропостачання, що забезпечує електроенергією всіх споживачів;
- Систему пуску, що здійснює пуск двигуна внутрішнього згорання автомобіля;
- Систему запалення, що забезпечує займання робочої суміші двигуна;
- Систему освітлення і сигналізації, що створює можливість експлуатації автомобіля в нічний час і що підвищує безпеку руху;
- Систему контрольно-вимірювальних приладів, інформації і діагностики;
- Систему автоматичного управління двигуном і трансмісією, що забезпечує економію палива, зменшення токсичності відпрацьованих газів, підвищення стабільності і надійності роботи двигуна i трансмісії;
- Систему комфортного устаткування (склоочисники, нагрiвачi, кондиціонери).
- Електронне керування коробкою передач
- Обслуговування та діагностування електронних систем керування трансмісією;
- Правила експлуатації та основні несправності інформаційно-вимірювальної системи;
- Запалювання робочої суміші в бензинових двигунах;
- Принцип дії класичної системи запалювання;
- Контактно-транзисторну систему запалювання. Особливості конструкції апаратів;
- Транзисторна безконтактну система запалювання. Принцип дії. Датчики-розподільники;
- Цифрові та мікропроцесорні системи запалювання;
- Електронні протикрадіжні пристрої.
Технік з експлуатації та ремонту устаткування повинен вміти:
- Виконувати електротехнічні розрахунки електричних мереж; - Розробляти схеми електричних з’єднань для різних видів електроустаткування; - Розробляти проекти на виконання робіт по обслуговуванню та ремонту основних систем автомобілів і тракторів та їхнього електроустаткування; - Налагоджувати та використовувати Контрольно-вимірювальні прилади: - Прилади вимірювання температури; - Прилади вимірювання тиску; - Прилади вимірювання рівня пального; - Прилади вимірювання швидкості руху та частота обертання колінчастого вала двигуна; - Бортової системи контролю; - Проводити технічне обслуговування та випробування інформаційно-вимірювальної системи; - Технічне обслуговування систем запалювання; - Виконувати моніторинг під час експлуатації, регулювання та пошук несправностей системи паливоподачі ДВЗ; - Виконувати моніторинг під час експлуатації генераторних установок та їхні основні несправності; - Експлуатацію комутаційної апаратури та протикрадіжних пристроїв.
Категория: Нова спеціальність ОАДК ОНПУ | Добавил: Katana | Теги: Обслуговування та ремонт електроуст
Просмотров: 6856 | Загрузок: 0
Форма входа
Календарь
Праздники сегодня
СКАЙП КОНФЕРЕНЦИЯ
Секретарь Приёмной комиссии в Контакте
Связь с Админом
В КОНТАКТЕ Туда зайти сейчас нельзя. Пишите в: ЦЕ УКРАЇНА Соціальна мережа Моя почта odessa141@ukr.net
Сайт существует

ПОГОДА
ВНИМАНИЕ!!
ГАЗЕТА ОАДК СТО ВЫПУСКИ. НАЖАТЬ ТУТ!!!
САЙТ МІНОСВІТИ
Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України
ПОДСКАЗКИ
Телефонный справочник Украины Одессы и стран СНГ
Радио

Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Все для веб-мастера
  • Иволга
  • ">УКРАЇНСЬКІ ПІДРУЧНИКИ ОНЛАЙН!!!
  • > ОТЛИЧНЫЙ САЙТ ПО ОХРАНЕ ТРУДА И ОБЖД ДЛЯ СТУДЕНТОВ И ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ
    Архив записей
    ОАДК © 2024