РЕКОМЕНДОВАНА ТЕМАТИКА ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ КСЕНОФОБСЬКИХ ТА РАСИСТСЬКИХ ПРОЯВІВ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
19.09.2011, 18:58
І. Виховні години: «Толерантність у нашому житті»;
«Толерантне ставлення до національних меншин, біженців, емігрантів»; «Життя людини – найвища цінність, її не визначають мова і колір шкіри»; «Жити в дружбі з усіма людьми»; «Я, ти, він, вона – разом дружна ми сім’я»; «Хочеш мати друга – навчись другом бути»; «Милосердя і любов до ближнього»; «Народів малих не буває»; «Ми різні – в цьому наше багатство»;
«Культура та звичаї різних народів»;
«Україна – полікультурна держава»; «Ми – діти однієї планети»; «Вчимося бути добрими людьми»; «Поважай тих, хто поруч»; «Людина починається з добра»; ІІ. Засідання «круглих столів»: «Толерантність як метод мирного розв’язання конфлікту»; «Розвиток позитивних якостей характеру – шлях до здоров’я»; «Ознаки сучасної ксенофобії»; «Ми висловлюємо свою рішучість проти всіх форм расової ненависті, ксенофобії та дискримінації»; «Етносоціальні процеси в незалежній Україні»; «Демократичні традиції в Україні»; «Межа між патріотизмом та націоналізмом»; «Толерантність і молодь України». ІІІ. Читацькі конференції: «Неформальні угруповання: як до цього ставитись?»; «Чому виникає расова дискримінація?»; «Чи маю я право зневажати людину іншої раси?»; «Мій улюблений світ без насильства»;
«Від неповаги до ненависті – один крок. Як це подолати?».
ІV. Правові лекторії для студентів: «Молодь проти ксенофобії та расизму в Україні»; «Комунікабельність і толерантність – основа відносин у сучасному суспільстві»; «Суд над расизмом»; «Мої права закінчуються там, де починаються права іншої людини». «Що означають слова «ксенофобія» і «расизм» та як боротися з цими явищами»; «Права національних меншин».
V. Конкурси:
ораторів – «Промова на захист прав людини», «Гуманізм – майбутнє людства», «Спілкуємось толерантно»;
малюнків – «Знаємо та реалізуємо свої права», «Україна – гостинна земля», «Я хочу мати друзів різних національностей», «У дружби немає кордонів». інформаційних стіннівок та соціальних плакатів «Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки», «Людина в діалозі культур, цивілізацій, рас», «Всі народи України живуть у злагоді та мирі»; «Ні - расизму та ксенофобії», «До миру і толерантності в суспільстві» та інші.
VІ. Фестивалі, вечори дружби «І всі ми браття, і всі ми сестри, всі люди світу – одна сім’я»; «Ми – громадяни України».
VІІ. Книжково-ілюстративні виставки у шкільних бібліотеках. «Ген жорстокості чи погане виховання»;
«Неформали як явище серед молоді: історія сьогодення», «Міжнародний день пам’яті жертв Холокосту»; «Соборність як духовна єдність нації»; «Толерантність у міжнаціональних відносинах – шлях до миру»; «Світ проти расизму»; «Історія виникнення та небезпечність розповсюдження національних угруповань скінхедів в Україні»; «Жінка і суспільство: соціальний аспект»; «Права людини в демократичному суспільстві»; «Правова система за кордоном». VІІІ. Ігрові заочні екскурсії: «Земля єдина, а ми різні»; «Подорожуємо світом». ІХ. Відеолекторії: «Планета Земля – дім для всіх»; «Планета мрій»; «Людина і світ». Х. Тижні правових знань:
«Кожен народ - творець загальноукраїнської долі»; «Всі люди рівні у своїх правах»; «Національні меншини в Україні»; «Рівноправний діалог»; «Насильству – стоп!»; «Ні – міжнаціональному розбрату і ворожнечі в Україні». «Як закони врегульовують міжнаціональні відносини в державі»; «Конвенція ООН про права дитини»; «Конституція України».
ХІ. Усні журнали: «Молодіжні угруповання України та їх вплив на формування свідомості підростаючого покоління»; «Сучасна людина – толерантна людина»; «Життя людини – головна цінність»; «Що таке ксенофобія?». ХІІ. Засідання євроклубів: «Толерантність у стосунках між людьми – запорука миру та злагоди»; «Рівноправність дітей усіх національностей»; «Разом – дружна родина»; «Скажемо «НІ!» расизму і ксенофобії»; «Толерантність - крок до свободи».
ХІІ. Педагогічні лекторії для батьків: «Як виховувати толерантність у наших дітей»; «Виховання національної самосвідомості та правосвідомості учнів»; «Молодіжні та підліткові негативні прояви у суспільстві»; «Кожна людина планети має рівні права, якої б нації вона не була»; «Профілактика поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей та молоді в сім’ї»; «Заповіді людяності»; «На чому ґрунтується порозуміння».